torsdag 8 juli 2010

Planering och genomförande

Igår tänkte jag skriva ett inlägg om hur svårt jag ibland har att genomföra planerade pass, speciellt på semestern. Det ska klaffa med måltiderna och resten av familjen. Jag gick en 6 km-promenad på morgonen men sedan gick dagen utan att det blev några intervaller. Så blev klockan 18, barnen skulle inte i säng förrän en timme senare och middagen var avklarad. Utan att tänka efter drog jag på mig löparkläderna och stack iväg. Efter 1 km uppvärmning 10x200 meter med 30 sekunders vila. Det kändes tungt och segt men det blev av!

Idag skulle jag ta en långpromenad igen. Det blev dock ett himla liv bland småkillarna som ville följa med så det slutade med att jag och storebror gick en lite långsammare sväng på 4 km (55 minuter). Inte alls dåligt av en knappt 6-åring!

På eftermiddagen skulle jag försöka igen men då var lillasyster redigt trött på vagnen, så det blev strosande för oss båda i skogen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar