tisdag 30 oktober 2007

Vilodag

Idag tränade jag inte alls. Det är rätt skönt att åka till jobbet utan att släpa med sig en stor väska. Å andra sidan vet jag aldrig var jag ska lägga passerkortet, mobilen och plånboken. Fickorna på jackan ser alltid väldigt fulla ut.

Till frukost blev det en ny favorit:youghurt, tinade jordgubbar, rågkuddar, nötter + knäcke med mosad avocado, skinka och tomat + kaffe (visst ja, skulle ju dra ner på kaffet).

Självklart läser jag alltid Magazine Fitness vid frukosten! ;-)


Och här är mitt ständiga frukostsällskap, den morgonpigga 1-åringen!

1 kommentar:

  1. Ja! Visst är det skönt att åka till jobbet utan gigantisk träningsväska!! Man blir liksom lite smidigare när man inte behöver dra med sig en väska som krockar med allt och alla!

    (Söt 1-åring!!)

    SvaraRadera