måndag 29 oktober 2007

Smidig som en bussterminal

Lillkillen vaknade klockan 6 så det blev morgonträning. För första gången stressade jag igenom passet. Jag vet inte riktigt varför det blev så. Både på latsdrag och repdrag la jag på lite för mycket också, men istället för att sänka vikten kämpade jag på men tekniken blev lidande.

När det var dags för ihoprullning på boll var jag inte riktigt koncentrerad så när bollen försvann ifrån mig parrerade jag och sträckte vänster ljumske. Förra gången var det insidan på höger knä. Nu drar det när jag går och att ta två steg i taget i trappan är uteslutet.

Som avslutning på passet sprang/gick jag på löpbandet. Jag vill verkligen förstå mig på hur programmen fungerar. Det blev program 1 på nivå 5, vilket blev alldeles för lätt. Jag gick alternativt småsprang och ibland blev det lite lutning. Nästa gång ska jag öka nivån men jag vill helst inte hamna i samma situation som sist! :-)

1 kommentar:

  1. svårt det där med löpband! jag brukar föredra att låta bli det där med program och köra manuellt! alltså välja hastighet själv så man kan ta nåt som man gillar och inte får några otrevliga överraskningar!! *skratt*!

    SvaraRadera