söndag 21 oktober 2007

Slut efter veckan

Jag tycker inte själv att jag tränar särskilt hårt men jag kanske gör det. Ikväll känner jag mig iallafall rätt sliten och ser fram emot en vilodag imorrn. Då ska jag ha en helkväll med middag och bio med kompis I. Jag har inte varit på bio sedan sommaren 2006 (såvida inte Grobi och Bulten med 3-årige mellankillen gills) så det ska bli jättekul!

Träningen denna vecka blev:
Måndag: Badminton 60 min (det blir det ju inget av med igen)
Tisdag: Styrka hela kroppen(15 min rodd uppvärming + 10 min cykel)
Onsdag: Löpning 56 min prattempo
Torsdag: Styrka hela kroppen (15 min rodd uppvärming + 10 min löpband)
Fredag: Styrka hela kroppen (15 min löpband uppvärming + 10 min cykel)
Lördag: Promenad 60 min
Söndag: Promenad 80 min + löpning 40 min

Löpningen idag förbryllade mig. Jag tyckte att det gick ganska lätt, men km-tiden var runt 5:30, inte särskilt bra alltså. Det kanske börjar bli dags att leta reda på pulsbandet som jag har tappat bort. Troligtvis så ligger min puls rätt lågt så jag borde kunna öka farten rätt mycket. Jag undrar om jag inte behöver ett par nya löparskor! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar