torsdag 18 oktober 2007

Kortet är fullt!



Idag fyllde jag i den allra sista kolumnen på mitt träningskort! Det är en stor händelse för mig som aldrig fått nån rutin på styrketräning. Nu har jag tränat 17 gånger på 6 veckor. Den 18:nde imorrn får bli inklämd på kanten. För på tisdag är det dags att träffa PT-Anna igen och få ett nytt program.

Jag antar att vi kommer att dela upp kroppen. Jag har även lämnat önskemål om utfall och övningar för bålstabilitet. Det står ofta hur viktigt det är att träna upp bålstabiliteten. Jag har nåt sorts hopp om att min mage kanske inte plufsar ut så mycket om jag tränar upp musklerna där inne (yeh, right!).

5 kommentarer:

  1. Vad kul! bra kämpat! Nu verkar du ju ha fått in lite rutin på det hela!

    SvaraRadera
  2. Jättebra att fylla resultaten sådär. Jag ska bli bättre på det!

    SvaraRadera
  3. Kul med fullt kort. Då känner man sig ganska duktig eller hur! :-) Och jäkligt bra tider på milen förresten!!!! Jag springer mina intervaller på hastigheter som betyder strax under 50 på milen - men jag orkar dem bara i drygt 2 minuter åt gången. Inte 50 på ett bräde. Imponerande!

    SvaraRadera
  4. johanna>> Tack! Ja, nu har det blivit en vana som är svår att bryta! :-)

    ofelia>> Ja, det känns ganska bra att se passen fyllas på sådär. Dessutom har jag lite dåligt minne så jag glömmer lätt vilka vikter jag har haft!

    puma>> Tack! Tidigare år har milen gått runt 55-57 minuter men i år har jag tränat med en bättre granne. Det ger rätt mycket att behöva ta i! Hur kör du intervaller?

    SvaraRadera