tisdag 23 oktober 2007

Nytt program!

Jag träffade PT-Anna idag och fick mitt nya program. Det blir två helkroppspass i veckan de närmsta 5 veckorna, tills vi ska på en veckas semester hela familjen. Efter det är planen att dela upp kroppen i två och träna 3 gånger i veckan.

Anledningen till att jag vill minska till 2 gånger i veckan nu är att jag är sugen på att träna utomhus mer, innan vintern kommer. Planen är att springa intervaller på lunchen en gång i veckan, ett 60-minuterspass en veckokväll och ett 90-minuterspass på helgen samt en promenad med kompisen I en gång i veckan. Samtidigt vill jag ha möjlighet att improvisera och hoppa på sånt som bara dyker upp. På torsdag t ex ska jag hänga med två kollegor på spinning efter lunch.

Och så ska jag göra en matplan.

Men nu måste jag jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar