torsdag 25 oktober 2007

Jag har träningsvärk!!!

Jag har ju inte haft någon träningsvärk sedan jag började styrketräna och till slut slutade jag grubbla över det. Eftersom jag kontinuerligt har ökat vikterna så måste jag väl ha blivit starkare. Men efter första passet med nya programmet känner jag helt klart träningsvärk i magen (bollen är effektiv) och i skulderpartiet. Kul.

Efter lunch ska jag hänga med två kollegor på spinning. Jag kommer inte ihåg när jag spinnade senast men det ska bli roligt.

Resten av familjen har precis åkt hemifrån och blir borta ett par nätter. Det blir konstigt att vara ensam hemma men rätt skönt också. Nu ska jag passa på att sova ordentligt. I natt var det hur struligt som helst.

I morgon tänkte jag avsluta arbetsdagen med ett styrka i gymmet och ett längre konditionspass efteråt. Min tanke sedan var att springa ett långpass på lördag morgon innan jag ska på hälsomässa. Men, jag kanske nöjer mig med en långpromenad. Eller så sover jag bara!

4 kommentarer:

  1. Träningsvärk är så härligt! Älskar det. Det ska kännas att man gjort nått!

    SvaraRadera
  2. åh, underbara träningsvärk :)

    SvaraRadera
  3. gudomlig skapelse på latin

    SvaraRadera
  4. Ännu en trevlig hälsoblogg! Det kryllar ju av dessa! :) Kul att du kikade in hos mig :)

    SvaraRadera