lördag 2 februari 2008

Spruckna träningsplaner

Den här veckan har det inte blivit så mycket träning som planerat. VAB i onsdags gjorde att jag inte kunde styrketräna på jobbet och teater i torsdags ställde in löpningen, men det var det såklart värt. Igår tänkte jag försöka hinna ut före middagen men då kom en spekulant till ett av våra akvarium så det blev inget. Och idag ska jag på möte på förmiddagen så då blir det ingen löpning heller. Det var värst vad rörigt det blev.

Imorrn klockan 9 är det långpass med L inbokat iallafall och det ska väl iallafall bli av. Och om vädret tillåter kanske jag kan komma ut på en långpromenad när lillkillen ska sova efter lunch. Det får bli som det blir, helt enkelt.

Jag har tänkt på det där med träning vs viktnedgång. När det kommer såna här strulperioder när träningen får stryka på foten måste jag ha en vettig kosthållning som gör att jag iallafall inte går upp i vikt. Min viktnedgång får inte förutsätta träning 5 dagar i veckan. För så kommer det inte vara jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar