torsdag 3 januari 2008

Träning mot bättre vetande

Igår kände jag mig mycket bättre. Hade ingen känning i halsen alls, så jag tog på mig löparskorna och halkade iväg. Sprang i ganska bra fart, tyckte jag, men GPS-grejen höll inte med. Jag blir inte klok på den. Måste kontrollmäta någon känd sträcka. Hursom, det var rätt halt men det blev en runda på 45 minuter. Jag var pigg. Skönt.

Vaknade i morse med rosslig hals. Skulle ha haft premiär för mitt nya styrkeåprogram men jag tror att jag sätter igång på måndag istället.

Idag tänker jag jobba halvdag och passa på att åka snowracer och pulka med barnen. Det har snöat tokmycket inatt och man vet ju inte hur länge det får ligga kvar. Förhoppningsvis till i eftermiddag, åtminstone.

1 kommentar:

  1. Vad kul! Barn ger ju massor av gratismotion!

    Vi ska nog "låna" barn i helgen och gå på äventyrsbad. Det brukar bli jobbigt det! :)

    SvaraRadera