torsdag 24 januari 2008

Jag har blivit en snackare....

Jag tänkte först gå till jobbgymmet det första jag gjorde på morgonen men två arbetskompisar skulle gå ner lite senare så jag hakade på. Egentligen gillar jag bäst att träna ensam, eftersom jag inte vill riskera att behöva prata med nån (det brukar göra träningen mindre effektiv) men idag kände jag för sällskap. Jag körde benövningarna som var kvar från igår, la på mer vikt på alla övningarna och tog verkligen i. På det viset var träningspasset jättebra. Däremot, eller dessutom (beroende på hur man ser det) upptäckte jag hur trevligt det var att snick-snacka med kollegorna i de kanske lite för långa vilopauserna. Åh nej, jag har blivit en snackare.....

Ikväll skulle jag ha sprungit en sväng men det dök upp ett möte i en förening jag är engagerad i så det blir inget. Närmsta träningspass blir förhoppningsvis på lördag, om det går att klämma in!

2 kommentarer:

  1. Möte i bassängklubben?

    Mu-bä-dubbelkvack-dubbelkvack!

    SvaraRadera
  2. oh no. en snackare! :) fast å andra sidan är det trevligt att prata ibland under träningarna MEN inte för mycket! ska det tränas så ska det! :)

    SvaraRadera