fredag 11 januari 2008

Hipp Hipp Hurra!!!!


Idag är min födelsedag!

Det är så bra med internet, att man kan nå ut med så viktig information till många personer! ;-)

Jag har aldrig haft nåt emot att fylla år och bli äldre, samla s k vuxenpoäng. När jag var barn kunde jag inte bli stor fort nog. Under en ganska lång period, den tog väl slut för några år sedan, brukade jag börja påminna folk om min födelsedag i god tid. När den hade passerat missade jag sällan ett tillfälle att nämna att den hade varit....for your information, liksom. Nu har jag väl (äntligen) vuxit ifrån det!

Imorse blev jag uppvaktad av familjen och ikväll kommer 7 kompisar över på tjejmiddag (sambon C får vara med, dock). Det ska bli jätteroligt!

Om en halvtimme ska jag träffa PT-Anna i gymmet. Hon ska få ge mig ett 2-splitprogram, eftersom jag inte kände mig riktigt nöjd med det jag hade hittat på själv. Känner mig, förövrigt, fortfarande seg i benen efter rundan igår.

2 kommentarer:

  1. ohh jag tror minsan att jag är först med att gratulera här på bloggen!! HIPP HIPP HURRA!!!!! hoppa din dag fortsätter vara underbar! berätta allt om nya träningsprogrammet sen!! =)

    SvaraRadera
  2. men men men - detta har jag missat! stort grattis!!!!!! hoppas pt-anna kört hårt med dig, och att du får en mysig kväll!

    SvaraRadera