tisdag 29 januari 2008

Kort rapport

Den uppmärksamme läsaren har säkert sett att viktprojektet går sådär. På klassiskt vis gick det finfint de första två veckorna för att sedan avstanna och nu vet jag inte riktigt vad som har hänt. Men, året är långt!

Igår var jag nere i gymmet. Det dök upp 5 kollegor under tiden så det blev rätt trångt. Jag orkade något mer än förra veckan och det känns ju bra. Gå upp i vikt och bli klenare är ju inte lika roligt.

Ikväll är det löpning med L som gäller. Vi ska mäta upp en sträcka på 500-1000 meter som vi ska fartleka på. Jag har länge velat ha en uppmätt sträcka att testa formen på kontinuerligt och ikväll ska det bli av.

För övrigt har den nya fasen i livet börjat. Igår lämnade jag två killar på dagis för första gången (det gick bra tillslut) och idag ska jag hämta dem (de har varit hem emellan).

1 kommentar:

  1. frustrerande när det går upp och ner sådär. man tror att man är på rätt väg men hepp. fast i det långa hela går det säkert neråt! som upp och ner men ändå ner på det långa hela liksom... :-)

    SvaraRadera