måndag 2 mars 2009

Välkomna till min nya blogg!

Här ska jag hålla till i fortsättningen, är det tänkt!

"Piggelin" är ett försök att vara vitsig eftersom jag heter Elin och gör mitt bästa för att vara pigg. I övrigt är det ingen större skillnad på denna blogg och min gamla, även om jag har för avsikt att ändra layout nån gång när andan faller på.

Som det står överst på sidan så är mitt syfte med träningen just nu att förvalta det jag har. Jag hoppas att jag klarar 4 timmar motion i veckan ända fram till förlossningen efter midsommar. Därefter väntar nya mål!

Jag har också ambitionen att laga mer mat från grunden och baka bröd (vilket har visat sig vara ganska roligt!). Det dyker upp fler bilder och rapporter från dessa försök!

Hoppas ni är några som tycker det är kul att hänga med.

1 kommentar:

  1. Jag är mycket imponerad av din träningn trots graviditeten! jag hoppas att jag kan komma upp i något liknande snart men hittills har jag ju nästan inte orkat göra något alls.

    SvaraRadera