lördag 15 december 2007

Slutet på den tunga perioden!

Igår körde jag det sista tunga passet, det blev sammanlagt 6 stycken (eller snarare 5,5) och resultatet var rätt bra, tycker jag själv.

Ta latsdrag t ex där jag under tredje passet (9 dagar senare) hade gått från 38 till 43 kg, med nästintill lika många reps. Tidigare var latsdrag riktigt hemskt men nu känns det skoj att se sådär plågad ut. Men, jag stönar fortfarande inte! :-)

Nästa vecka blir sista passen före jul. Då ska jag köra 12-15 reps igen och det ska bli spännande att se om vikterna är högre än innan jag hade min tunga period. Det borde vara så.

Idag blir det förmodligen ingen träning, möjligtvis en kort löprundan. Imorrn är målet att komma ut en timme på förmiddagen. Får se om det går att få ihop med resten av familjen.

Och snart är det jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar