måndag 3 december 2007

Back on track!


Det var dags för ben och mage i gymmet och för att chocka kroppen bestämde jag mig för att köra färre reps men tyngre så det blev 6-8 stycken för framsida och baksida lår istället för 12-15. Det kändes lite wild and crazy sådär!

Resten av övningarna är svåra att göra tyngre så jag försökte göra fler istället, t ex ihoprullning på boll och sidvridning på boll. Jag har blivit bättre på att hantera bollen men balansen är ju inte på topp direkt.

Det kom tre killar in i gymmet. De hade blåa tröjor precis som jag. Det var lite komiskt.

Planeringen denna vecka består hittills av:
Måndag: Styrka ben+mage
Tisdag: -
Onsdag: Styrka överkropp + löpning kväll
Torsdag: Styrka ben+mage
Fredag: Löpning
Lördag-Söndag: Besök hos svärföräldrarna, kanske dags för en skidtur (förutsatt att skidorna får plats i bilen)

1 kommentar:

  1. härligt med träningen igen och att det gick bra! kul att ni fägmatchade varandra också :)

    SvaraRadera