måndag 10 december 2007

Och sen då?

Det blev ingen tränings alls i helgen, däremot ett konditoribesök i lördags. Vi hade en barnfri halvdag i Gävle för att leta julklappar. Det blev även ett besök på ett riktigt fik där vi åt varsin bakelse. Märkligt nog var förväntningarna mycket högre än själva upplevelsen och efteråt kände jag mig nästan illamående. Ovanpå detta delade vi på en påse godis också, som för att riktigt kröna mitt dåliga omdöme. Märkligt nog igen så tröttnade jag innan påsen var slut.

Idag är jag på rätt väg igen iallafall och har kört ett tungt, med mina mått mätt, pass för överkroppen. Jag hade ju bytt ut repdrag med cable (det känns fånigt att slänga in engelska ord sådär, men det låter lite roligt att skriva 'repdrag med kabel' samtidigt), eftersom jag fått ont i nåt som tycks vara ett muskelfäste. Idag var jag tillbaks hos kabeln och klarade 8 reps hyfsat tungt utan att känna nåt. Det känns faktiskt mycket roligare att köra tungt, kanske är jag lite slö och gillar tanken att slippa göra många repetitioner.

Jag funderar just nu mycket på

2008

också, vad jag ska ha för mål och plan! Vad vill jag? Vill jag få stora muskler? Vill jag bränna fett? Vill jag springa fort? Vill jag springa långt? Just nu lutar det åt att jag vill alltihop på en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar