onsdag 14 november 2007

Trött trött trött

Nu har jag börjat gå och lägga mig för sent igen så idag har jag varit helt slut på jobbet. Gick ner efter lunch och körde överkroppspasset. Och det var nog första gången som jag presterade sämre än passet före. Biceps med hantlar t ex körde jag 3x15 på 7 kg förra gången. Idag orkade jag 2x15+12. Samma sak med axelpress med hantlar som jag inte alls orkade lika mycket på. Äh, jag har ingen inspiration. Men, det är väl inte helt oväntat heller att det kommer svackor. Det är bara att träna på. Så tråkigt är det ju inte!

4 kommentarer:

  1. Låter knepigt men det måste gå bakåt för att kunna gå framåt!

    SvaraRadera
  2. Ja... man blir så mycket mer bunden när man skaffar barn kan jag tänka mig. Jag har redan varit iväg lite... 9 månader jobbade jag på ett häststuteri i Spanien och 7 månader var jag au pair i USA... Men jag vill iväg igen: Eller jag både vill och inte vill. Det känns som att jag har byggt upp något bra här och inte gärna vill avbryta samtidigt som jag iböand håller på spyr av att vara på samma ställe så här länge. Men dte är nog som du säger att man ska passa på medans man kan.

    SvaraRadera
  3. ja ibland får man svackor! då gäller dte att vara mentalt stark. jag har nämligen en tendens att gå till nästa pass med negativ inställning då, inte bra inte bra!

    SvaraRadera
  4. Hallå, jag har ingen direkt plan för powerwalken, varken tidsmässigt eller varjagskagåmässigt. Mina lärda läxor säger mig att görs det inte på morgonkvisten blir det inte av på en lördag... när skulle du kunna?

    SvaraRadera