fredag 9 november 2007

Thank God it's friday!

Idag var inte energinivån på topp direkt. Sprang en lugn runda på 50 min igår kväll och var rätt trött redan då. Sedan har båda barnen blivit rejält förkylda och 1-åringen låg och hostade och sov rätt krattigt hela natten. Fram på småtimmarna kom 3-åringen in och la sig i vår säng. Det dröjde en stund innan han somnade om och sedan sov han ryckigt och pratade i sömnen flera gånger. Det var en av de hackigaste nätterna på länge.

Gick ner till jobbgymmet före lunch och körde överkroppen. Tycker inte om latsdrag och repdrag i cable och de ligger som ett super-set tidigt. Idag fick jag ont i en punkt på överarmen och vad jag förstår är det ett muskelfäste precis där. Måste se över tekniken, kanske. Gjorde 3x15 reps på alla övningar utom sneda magmusklerna i bellyback (3x20) och sneda crunches på boll (3x30). Testade att göra dips mot bänk med fötterna på en boll. Det kändes lite roligt, så det ska jag göra i fortsättningen. Annars var det ett extremt avslaget pass men det blev gjort iallafall.

Just nu är jag inte alls sugen på att springa Tömilen imorrn, men troligtvis gör jag det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar