fredag 2 november 2007

Segt joggingpass

Skulle ut och springa med L igår men precis som jag stod och knöt skorna ringde hon. Jag hade helt missat hennes meddelade på mobilen att hon blivit sjuk och inte kunde hänga med. Det var nog tur för hade jag hört det tidigare hade jag troligtvis blivit kvar i soffan. Det var helt stjärnklart, ganska varmt men blåsigt. Jag hade GPS:en med mig och insåg ganska snabbt att det gick väldigt långsamt. Det blev 8,45 km, i snitt 6:18-fart. Flåset var det egentligen inget fel på, jag låg i snitt på 148 så jag borde ha kunnat springa betydligt fortare men det var som om benen inte alls var sugna. När jag kom hem var jag knappt svettig.

Efter ett sånt pass känns det nästan som jag lika gärna hade kunnat stanna hemma, men så är det väl inte riktigt. Jag fick ju frisk luft.

Snart ska jag träffa PT-Anna och få (ännu) ett nytt program!

1 kommentar:

  1. Äh. Du fick ju lufta benen i alla fall! :-)

    Berätta om ditt nya program sen - är nyfiken!

    SvaraRadera