fredag 16 november 2007

På besök i annat gym!

Idag har jag turen att få jobba i stan hela dagen. I vanliga fall sitter jag i ett stort hus en bit utanför. Hursom, på eftermiddagen gick jag ner till gymmet som var ombyggt sedan jag var där senast. Det var mycket större men i övrigt var det inte mer imponerande än det vi har i obygden. Den enda skillnaden var väl att baksidan på låren fick tränas i en liggande bencurl, något som kändes mycket konstigare än att sitta. I övrigt fanns alla grejer där, t o m ett gäng pilatesbollar, fast de var lite dåligt pumpade.

Det finns inte så mycket mer att berätta.

1 kommentar:

  1. Haha. Älskar inlägget! Speciellt slutet - vilken finish!! :-)

    Har funderat på var vi ska gå. Årstasidan av Årstaviken är ju lite backig men andra sidan (Tantolunden) är ju totalflack. Och man måste ju gå runt annars blir det konstigt. Blir trist att gå fram och tillbaka på samma väg liksom.

    Har du något förslag? Jag har visserligen inte bil men däremot SL-kort. ;-)

    (mail: sararonne@gmail.som)

    SvaraRadera