tisdag 18 september 2007

Spontant konditionspass

Jag blir väckt ungefär klockan 6 varje morgon så det finns inte så mycket annat att göra än att åka till jobbet strax före 7. I morse tog jag med träningskläderna och gick direkt ner till gymmet. Där blev det 15 minuter cykel + 20 min rodd + 15 min löpband. När jag var färdig rann svetten och det var knappt jag hann eftersvettas klart innan jag skulle på kurs.

Trots att jag utförde övningarna igår riktigt långsamt har det inte känts nånting i musklerna idag heller. Jag måste mejla PT-Anna och fråga om det är nåt fel på mig. Imorrn ska jag försöka lägga på vikt på alla övningar och ta i så mycket det bara går. Jag kanske kör för mesigt? Fast å andra sidan är det ju jobbigt när jag väl tränar. Men det kanske skulle kunna vara lite jobbigare, jag vet inte. Jag får testa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar