fredag 21 september 2007

Dubbla pass

Det blev ju ett pass styrka med PT-Anna efter lunch idag. Jag tror inte att jag ska köra dubbla pass i fortsättningen, det blir lite för jobbigt. Och så blir det väldigt mycket packning att släpa på till och från jobbet.

Hursom, vi gick igenom hela passet (PB på 10 minuter rodd, btw) och justerade tekniken. Biceps och triceps sänkte vi vikten för att få tekniken rätt. Jag ska köra de vikter jag har nu nästa vecka och sedan öka åtminstone bröst och rygg. Jag fick också lära mig hur viktigt det är att stöna när det börjar bli outhärdligt jobbigt. Trots att det inte ligger för mig riktigt så blev det några "öööö" och "iiiii", inte lika kraftfulla som hos killarna med skivstången bredvid, men ändå!

Imorrn ska jag vila och på söndag hoppas jag kunna springa långpass. 90 minuter vore bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar