måndag 17 september 2007

Mitt senaste Tradera-fynd


Man kan hitta mycket kul på Tradera, men risken är att man blir lite shopaholic. Ett köp är sällan längre bort än en knapptryckning!

För många år sedan, kanske 10, köpte jag ett par skor i Mörby Centrum. De var svindyra men jag trivdes jättebra i dem, tills de av nån underlig anledning hade töjt sig och plötsligt var ett nummer för stora. Fötterna bara gled omkring inne i skon och jag lyckades aldrig lösa problemet. Skorna åkte ur huset i våras efter att ha stått oanvända i något år. Varje gång jag passerat en skoaffär har jag gått in och hoppats hitta likadana men aldrig.....så, en dag dök de upp på Tradera. Det var samma storlek som jag hade haft men jag inbillar mig att mina fötter blivit större så jag gav mig in i budgivningen på 49 kronor. Vilket blev det enda budet! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar