onsdag 12 september 2007

Kakbuffé och intervallträning!

Har varit på kurs i två dagar och som sig bör bjöds det på godis och kakor. Men faktum är att jag inte tog en enda reklamkaramell! Idag var det kakbuffé på eftermiddagen och jag tog litegrann av äppelkakan, citronkakan och chokladbollarna men inte särskilt mycket!

Ikväll körde vi intervaller runt i området, uppvärmning 8 min, 10x120/60+5 minuter nedjogg. Det var rätt trögt. Jag undrar om jag kommer att komma igång igen på 2 löppass i veckan eller om jag borde öka till tre. Det blir lite svårt att klämma in det i schemat bara......

I måndags körde jag styrkeprogrammet för första gången. Jag höll tempot hela tiden och allt som allt tog det 43 minuter exkl. stretch. Jag la på vikt på alla övningar och det konstiga är att jag inte har haft någon träningsvärk alls. Betyder det att jag har gjort fel? I måndags kväll promenerade I och jag, och eftersom PT-Anna sagt att vi ska lägga in lite styrkeövningar mitt i så gjorde vi lite step up på en bänk på Ensta tågstation samt dips och varsin armhävning. Sedan fick det räcka!

Imorrn och på fredag blir det styrketräning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar