fredag 30 maj 2008

Tungt

Hann klämma in ett pass i gymmet innan jag gick hem från jobbet. Det var några där och när de hade gått kunde jag äntligen byta radiokanal!

Idag hade jag tappat respekten för de Andra Hantlarna och tog en 12 kg till hantelrodden. Det gick bra. Så av bara farten tog jag tyngre hantlar på alla övningar. Visst, jag orkade inte alltid 6 reps men det var kul att köra tungt. Ihoprull på boll utökade jag med att göra en armhävning också. Det var skoj.

Imorrn ska jag och 3,5-åringen först hjälpa en kompis att flytta och på eftermiddagen ska hela familjen in till Gärdet och heja på andra varvet av Maran, speciellt mycket på Puma och L. Heja!

3 kommentarer:

  1. ska försöka tajma in så att jag kommer till gärdet när ni är där! :-) (heja på usa!)

    SvaraRadera
  2. oj då. sådant gör mig extra nervös... men jag ska försöka kämpa!

    SvaraRadera
  3. visst är det kul med de där lite coolare vikterna (på mitt gym är de svarta och med nåt gummimaterial utanpå! Man känner sig så stark :) Fast hittills har jag bara vågat mig på dem på bröstpress :)

    SvaraRadera