fredag 23 maj 2008

Party on!



Om en timme går bussen till båten som ska ta oss på konferens och efterföljande kalas! Jag som sällan går på fest börjar nästan bli överladdad. För att komma i rätt stämning gick jag iallafall ner till gymmet i morse och körde ben, bröst, triceps och mage. Det kändes bra och den här gången hade jag egen musik i lurarna!

Igår gjorde jag ett besök i Scholl-affären så nu ligger ballerinaskorna tillsammans med ett par hålfotsinlägg nedpackade i väskan. Det värsta som kan hända är att jag måste byta om till löparskorna under festen. Och det kan jag nog stå ut med!

Hare bra, trevlig älg!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    har en liten utmaning till andra träningsbloggar. Skriva en lista på sina favorit träningslåtar (bra träningslåtar är något alltid behöver tips på eller hur?) /lova

    SvaraRadera
  2. Är du bakfull idag nu då???
    Jag såg att du funderade på löpning imorgon....skall du med? www.therunningduck.wordpress.com

    /L

    SvaraRadera