onsdag 14 maj 2008

Det här duger inte!

Det är lite för mycket på jobbet nu, så jag fick avboka tiden hos ortopeden. Hälsenan känns inte i vila men när jag testade att jogga i måndags började det göra ont efter några minuter. Det kompliceras dock av att jag har ett sår precis ovanför hälsenan (misslyckades när jag rakade benen....) som gör ont och svider. Det är helt enkelt svårt att känna var det gör ont.

Hursom, det duger iallafall inte att ligga på sofflocket och vänta på att foten ska bli bra av sig själv. Jag måste börja träna. Så fr o m nästa vecka sparkar jag fart på styrketräningen igen. Jag ska testa att jogga också, och funkar inte det då heller ska jag se till att komma iväg till doktorn.

Ikväll händer en kul grej. L ska lära mig att orientera. Hon har skaffat årets upplaga av Naturpasset och tillsammans ska vi ta några kontroller ikväll. Eftersom hon är lite raspig i halsen ska vi promenera. Och jag ska äntligen fatta hur man använder en kompass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar