måndag 5 maj 2008

Hälsenan - The Story

Hälsenan klarade helgens Boot Camp riktigt bra, men när det var dags för thai boe (eller vad det heter) sa den ifrån, troligtvis pga det frenetiska studsandet. Nu knarrar den och ömmar, precis som tidigare i förra veckan. Och jag vet inte alls vad jag ska göra. Löpning och innebandy är helt uteslutet. Jag skulle kunna satsa på styrketräning en period, men jag har ingen lust alls. Träningsplanen för veckan är fylld av frågetecken och det bådar inte gott. Då vet jag att sannolikheten att det blir nåt gjort är liten.

Men, jag har övertalat en kollega att hänga med på thai box på jobbet på torsdag. Det var ju trots allt rätt skoj med thai boe (eller vad det heter) och om jag står hyfsat still borde det gå.

Sedan återstår vad jag ska göra resten av veckan. Blä.

1 kommentar: