torsdag 29 maj 2008

De Tunga Hantlarna


Jag har länge gått och suktat efter de tunga hantlarna, de som inte är gjorda enbart av metall, de är som är tyngre än 10 kg. Idag blev jag dock trött på mitt eget mesande och tog 12 kg-hantlarna när det var dags för hantelpress (bröst). Visst, det var tungt men inte alls så jobbigt som jag förväntade mig!

Resten av passet gick rätt bra, men jag hade ingen riktig inspiration, trots Madonna i lurarna.

Nu sitter jag i telefonkö till företagsläkaren. Hälen ömmar fortfarande och jag vill få råd om vad jag ska göra för att bli bra. Det var snart 6 veckor sedan jag sprang seriöst senast och jag håller på att bli tokig.

1 kommentar:

  1. jäklarns. jag såsar fortfarande på strax under 20 kilo. men med stång går det bättre...där blir det uppåt 26 kilo, men det blir ju ingen balansträning. coolt jobbat!!!

    SvaraRadera