torsdag 17 april 2008

Nedräkningen har börjat!

Idag är det precis en månad kvar till Göteborgsvarvet. Jag är inte orolig för själva loppet. Jag vet att jag kan springa 2 mil. Däremot är jag inte alls säker på hur fort. Mitt mål är att klara 2 timmar och det ska jag satsa på från start. Hur det än går ska det bli jättekul att springa i Göteborg. Det var ett tag sedan jag var där.

I morse blev det ett pass för axlar, biceps, mage och rygg i gymmet. Det gick ganska trögt, även om jag kunde öka på de flesta övningar.

2 kommentarer:

  1. klarar du två mil på två timmar är jag i alla fall otroligt imponerad!Jag har aldrig sprunigt längre än en mil. Jag har tillslut klarat det på en timme men att springa två mil... oj, det vågar jag knappt tänka på ;)

    Fast jag är så otroligt avis! Men jag har i alla fall kunnat gå 30 minuter nu utan att knät har sagt ifrån allt för mycket! Alltid något :)

    SvaraRadera
  2. Två timmar låter ju jättebra! Och fort... Jag blir glad om jag lyckas ta mig runt :)

    SvaraRadera