måndag 21 april 2008

Hälsenorna


Under mitt långpass igår fick jag ont i ena vaden, långt ner, och när jag kom hem hade jag ont på båda sidorna. Värken är nu koncenterad till hälsenorna och det kändes allra mest när jag gick i trappan på jobbet. Så typiskt. Jag har aldrig haft problem med hälsenorna tidigare men så använde jag mina nästan helt nya skor igår.

Jag har en kompis som inte tog sitt problem på allvar och inte kunde träna ordentligt på väldigt länge, så jag ska inte springa igen förrän det känns helt bra igen. Och då i mina gamla skor.

Idag hade jag tänkt att träna styrka, men jag blev lite stressad över min "att göra"-lista på jobbet så jag strök det. Imorrn är det inplanerad vila och jag hoppas att jag kan springa på onsdag kväll. Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar