söndag 27 april 2008

Hältrubbel

Jag som trodde höger häl var nästan helt bra. Men igår eftermiddag, efter en dags städning på dagis och storhandling på ICA Maxi, kändes det nästan lika illa som i onsdags. Just nu, efter en natts vila, känns det bra igen men det känns inte särskilt övertygande.

Om tre veckor är det Göteborgsvarvet och det var ju inte så här jag skulle ladda upp inför personligt rekord på halvmaran. Det viktigaste är dock att bli bra. Och jag tänker inte ge upp än. Men, skulle hälen bara vara halvbra när det närmar sig vill jag inte riskera något.

Om vädret är bra imorrn ska jag cykla till och från jobbet. Jag måste få upp flåset, men det är svårt när alternativet att springa inte finns!

1 kommentar:

  1. Åh vad jobbigt! Du får trösta dig med att 3 veckor trots allt är en ganska lång tid och att foten/fötterna förhoppningsvis hinner bli bra tills dess.. Hoppas det går snabbt så att du hinnr springa lite mer innan också!

    SvaraRadera