fredag 29 augusti 2008

Torsdag 28:e -> Cykel hem från jobbet

Jag tog mig hem igår också. Men det tog någon minut längre tid än till jobbet. Dels skulle jag testa en ny väg och krånglade omkring och dels var det väldigt blådigt. Men mest berodde det nog på att det gått rätt många timmar sedan lunchen så min energinivå var inte den bästa. Det var skönt att komma hem, duscha och äta middag!

Egentligen skulle det blivit löpning också men Ls man skulle bort så det gick inte. Jag passade på att uträtta ärenden och sedan slappa istället för att ge mig ut ensam.

Imorse skulle jag tränat på jobbet men istället fick jag lämna på dagis. Och efter lunch ska jag till distriktsköterskan med lillkillen, så det blir inget besök i jobbgymmet alls idag. Det blir inte alltid som planerat!

1 kommentar:

  1. Var det väldigt blådigt? Låter inge vidare....

    SvaraRadera