söndag 3 augusti 2008

På hajk

Från 28 graders värme till 13,5 hos svärföräldrarna. Helt perfekt löparväder men det blev inte alls en särskilt hurtig tur tillsammans med sambon (äkta make om tre veckor, dock, vilket låter lite trevligare att skriva). Vi stack iväg några timmar efter frukost, där min var alldeles för klen. I kombination med dålig form och för lite vatten före så gick det så långsamt så långsamt och efter 4 km var jag tvungen att gå t o m. Till mitt försvar kan jag säga att vägen vi sprang på lutar svagt uppför typ hela tiden (i och för sig har vi inte laddat över datan från GPS:en än så jag vet inte säkert.....).

Det slutade iallafall på 9 km och 66 minuter. Löpning blandat med jogg och promenad på grus, asfalt, skogsstig och tågspår.

Jag har ju planerat långpass till söndagar så det får väl räknas som ett sånt. typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar