torsdag 14 augusti 2008

Low battery

Det blev lite omplanering igår.L har drabbats av oförklarlig värk och kunde inte springa så jag stack ut en sväng på eftermiddagen. Det var varmt, soligt men samtidigt blåsigt. För en gångs skull hade jag mp3-spelaren med mig. Vi hade laddat batteriet men efter knappt 5 km var batteriet slut. "Low battery", stod det i displayen. Och det var inte den enda vars strömförsörjning hade dött. Jag orkade absolut ingenting. 6,41 km på 37:45 är väl inte katastrof-dåligt men då fick jag stanna ett par gånger för att överhuvudtaget orka fortsätta. Illa!

Jag har iallafall tittat på vilka lopp jag skulle vilja springa i höst. Det lutar åt Hässelbyloppet i mitten av oktober och Tömilen, i november (antar jag).

2 kommentarer:

  1. Åh vad störande! Kul med lopp dock! :)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med farten, men trots att du är missnöjd är det ju en bra bit under 6 min/km som bara för några veckor var "standard".Tänk på det!!
    Men Genomloppet kör vi väl oxå???

    För övrigt tycker jag vi kör passet imorgon.

    --------------------
    www.therunningduck.wordpress.com

    SvaraRadera