fredag 19 september 2008

TGIF

Vi är inne i en ganska trött period hemma. Lillebror har lagt sig till med vanan att vakna vid 5 på morgonen och efter några veckor börjar jag känna mig lite mosig. Igår var tanken att jag skulle natta barnen och sedan göra armhävningar (ja, bl a det) men jag somnade och vaknade till enbart för att byta säng vid 23.30. Jag minns att Mannen dök upp och väckte mig runt 21 och jag minns också att jag sa "Jag kommer snart, ska bara vila lite". Yeh, right! Visst, det är inte så kul att sova bort hela kvällen men å andra sidan kändes det inte så farligt att bli väckt 5.30 imorse.

Hursom, eftersom det inte blev några armhävningar igår och jag har två pass kvar denna vecka kände jag mig tvungen att få dem gjorda idag, före spinningen på jobbet. Jag testade att göra dem efter förra veckan men det var bara att glömma. Före gick bättre men det var jobbigt. I tisdags hade jag en massa energi och det var inga större problem att komma upp i rätt antal. Idag, däremot, fick jag verkligen kämpa för att klara de 112.

Efter detta var det spinning. Det var samma ledare som förra veckan och jag gillar henne skarpt så det var roligt! Och så kände hon igen mig. Sånt är alltid trevligt.

Nu är det iallafall snart dags att gå och hämta grabbarna på dagis och köpa middag. Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar