söndag 14 september 2008

Det gick!

Skulle ha sprungit backar i fredags kväll med L hade fått ont i ryggen men det var inte värre än att vi kunde ta en snabb promenad på drygt 4 km.

Idag fick jag ett sånt där armhävningsryck och gjorde en paus i städandet hemma och lyckades slutföra tredje passet för vecka 3: 30, 22, 22, 20 + 27 (max). Sammanlagt 115 stycken. Skönt! Det känns dessutom som om fjärde veckan är något lättare. För att klara den högsta nivån de sista två veckorna ska jag klara 40 stycken på rad sedan. Det testet måste jag nog ladda för lite extra.

Nästa vecka är planen att springa med L två gånger och spinna på jobbet en gång. Imorrn bitti ska jag skärpa till mig och springa på löpbandet före jobbet. Det blev bara två konditionspass denna vecka, vilket jag tycker är för lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar