måndag 8 september 2008

Hemma igen och armhävningar

Kom hem från London sent igår kväll. Det var kul att återse smågrabbarna och rätt skönt att sova i vår egen säng igen.

På träningsprogrammet idag stod armhävningar (surprise!), vecka 3 dag 1. Eftersom jag klarade 26 på raken i fredags väntade 25, 17, 17, 15, max (minst 25) och det gick! Max-noteringen blev 26 och slutresultatet 100, fast inte i följd då. Men ändå!

På onsdag kväll ska jag gå med L på spinning. I övrigt är ingen träning planerad än för resten av veckan. Jag måste beta av en del administration på hemmaplan innan jag kan prioritera nåt annat, tyvärr. Men, jag kan ju alltid göra armhävningar. Tjohej!

3 kommentarer:

  1. Oj vad snabbt du blir starkare! Inte långt kvar till 100 :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas Ni hade bra!!! Trots det är det ju alltid kul att komma hem igen.
    Kämpa på nu med maten så du inte tappar sugen!!!
    Hur har du det resten av veckan?? Jag tänkte försöka följa Szalkais schema för halvmaraton under 1.45 (v.14 är det denna vecka) för att springa på Åland 26 oktober. Skall du med????

    SvaraRadera
  3. Snart klarar du alla i rad! coolt.

    SvaraRadera