tisdag 18 mars 2008

Påskgodis på jobbet

Igår kom ett mejl från chefen. Han berättade att påskharen hade lämnat något åt oss på fikabordet. Det var ett enormt påskägg med lösgodis. Det dröjde inte länge förrän en av våra konsulter också plockade fram några påskägg som han fyllde med godis. Jag fick nåt sorts frispel och kunde inte hejda mig själv där jag gick lös på nappar, skumkantareller och chokladägg redan långt före lunch.


Konsultägg

Idag har jag inte haft något sötsug men jag vet att om jag börjar plocka ur ägget är det kört för resten av dagen. Så det är bäst att låta bli.

2 kommentarer:

  1. Hi, hi.,.. usch ja... det stog ett nere i vårat kök också. Skygglappar på!!!

    SvaraRadera
  2. De försöker vara snälla men jag blir bara irreterad. Jag orkar ju inte bli frestad!

    Tänk vilka problem man har ;)

    SvaraRadera