torsdag 13 mars 2008

Livstecken

I måndags och tisdags var jag på en jättebra konferens med jobbet och efter det har jag inte haft så mycket tid och ork att uppdatera bloggen. Men, jag ska göra ett ryck rätt snart.

Före middagen i måndags var vi fyra kollegor (Bosse, Janne, Lasse och jag) som sprang en sväng. Lasse har ett sommarhus 2,5 km från kursgården och eftersom vi gärna ville se det sprang vi dit och tillbaks. Klockan närmade sig 18 och det började bli rätt mörkt. Alla var klädda i svart, såklart, och ingen av oss hade reflexväst. Hur korkat som helst. När vi hade tittat färdigt på huset och skulle tillbaks var det verkligen kolsvart. Jag har aldrig känt sånt obehag under ett löppass och tempot blev därefter dvs jag ville till middagen så fort det bara gick. Vi mötte en del bilister som blinkade med helljuset åt oss och jag förstår fortfarande inte varför ingen skällde ut oss. Vi klarade oss oskadda iallafall!

Igår blev det ingen träning alls men idag är planen en sväng på lunchen. Ganska snart alltså!

1 kommentar:

  1. oj, ja det låter läskigt. Tur att ni kom hem helskinnade allihop.

    SvaraRadera