måndag 9 november 2009

Vad har hänt sedan sist?

Sedan i torsdags har jag styrketränat hemma i vardagsrummet varje dag. Det gäller att ligga i om jag ska bocka av hela min styrketräningsmatris!

Igår kväll sprang jag en sväng på 20 minuter med min granne och kompis M. Jag hade grubblat hela dagen på hur jag ska hitta mer tid att träna på. 19.30 ringde M och frågade om jag skulle med ut en timme senare. Först sa jag nej, men fem minuter senare ringde jag tillbaks. Såklart jag ville hänga med ut (egentligen vill jag inte erkänna att anledningen till att jag tänkte stanna hemma var sista avsnittet av "Ensam mamma söker".....:-)). Vi sprang inte långt och inte särskilt fort heller så när vi kom hem igen konstaterade vi att vi inte var särskilt trötta. Jämfört med mitt pass på bandet i torsdags var det rätt mesigt. Nästa gång blir det längre och snabbare!

Imorrn bitti ska jag springa medan min pappa går med Lilla K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar