måndag 16 november 2009

Omplanering

Vaknade upp med huvudvärk i lördags morse och la ner planerna på Snöfemman eller Töfemman (jag kan inte hålla reda på vad tävlingen heter). De senaste veckorna har jag varit rätt trött, utan att egentligen veta varför. Lilla K vaknar 1-2 gånger/natt och hennes storebröder brukar väcka mig ett par gånger också men eftersom jag bara behöver vara vaken några minuter varje gång så har jag inte känt mig så sliten. Förrän nu. Kanske är det novembermörkret?

Hursom. Vi åkte upp till svärföräldrarna i lördags eftermiddag och igår sprang jag en sväng. Först 4 km som kändes riktigt bra. Sedan 30+40 utfallssteg och sedan jogg tillbaks med två paket våtservetter som jag köpt (sprang uppför en jättelång backe precis där svärföräldrarna bor. Ska mäta den någon gång). Väl hemma ett gäng dips, tåhäv och rygglyft.

Idag blev det en promenad med Mannen och Lilla K i 1 timme 15 minuter. Det var lätt duggregn och novembergrått men kändes ändå bra.

Ikväll, när vi kommit hem, ska jag göra armhävningar!

1 kommentar:

  1. Skönt med en kort joggingtur som känns bra! Håller med om att novembermörkret verkligen är deprimerande... mörkt, grått och blött hela tiden!

    SvaraRadera