tisdag 3 november 2009

Tisdag 3 november - "Morgon"träning på SATS

Mötte upp min pappa 9.10 vid SATS och medan han och Lilla K var ute på promenad körde jag ett styrkepass. Jag värmde upp med 5 minuter på löpbandet och därefter blev det axelpress och axellyft på boll, sittande rodd, utfallsgång med 10 kg viktplatta, twist med samma platta och ihoprull på boll för bålen.

Hade inte Lilla K varit i en period då bara mamma och pappa duger längre stunder hade jag lätt lämnat henne på Mini-SATS, barnpassningen, men nu får jag hitta andra lösningar.

Min kompis M har en PT på SATS och jag börjar bli riktigt sugen på att också ha en. Samtidigt har jag inte riktigt råd. Kanske ska ge mig det i födelsedagspresent i januari! Dessutom vill jag ha nya löparskor och nya träningskläder. Hur många julklappar kan jag ge mig själv? :-)

1 kommentar:

  1. Jag skulle säga hur många som helst....
    Eller varför inte passa på att önska sig detta av de som brukar ge dig julklappar; kanske av dina föräldrar, syskon eller nåt sånt???

    Saknar faktiskt SATS en hel del och småfunderar på att byta när mitt kort går ut i början på nästa år... men jag skulle gärna vilja veta att SATS-KIDS inte är fullt vid pass på kvällarna såsom det var tidigare....

    SvaraRadera