fredag 3 april 2009

Torsdag 2 april & Fredag 3 april - Träning

Jag måste börja fylla min blogg med bilder och roligare inlägg. Det har blivit en träningsdagbok. Dessutom orkar jag inte ha åsikter om något heller, så den kommer aldrig i närheten av något kontroversiellt.

Hursom, igår fick jag nåt ryck och tog en lång omväg hem från jobbet. Först 20 minuter promenad till tåget. Sedan åkte jag till en tåghållplats 50 minuters promenad hemifrån. Det var sol och varmt! Som I sa apropå de senaste dagarnas värme:"Jag har blivit lycklig!". Och det är så jag känner också. Jag trodde inte vintern påverkade mig så mycket, men nu när våren är här känns det helt annorlunda!

Imorse var jag på gymmet. 20 minuter löpband följdes av 20 minuter styrka:sittande rodd, rygglyft, bicepscurl, dips, axelpress på boll, benböj mot boll, statiska utfall och tåhäv. Jag kör ungefär samma övningar varje gång men det gör inte så mycket. Variation och prestation får vänta till i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar