onsdag 8 april 2009

Tisdag 7 april - Promenad 20 min + Motionscykel 15 min

Igår gjorde jag mitt första riktiga besök på SATS med årskort. Åkte med grannen M som skulle på gyminstruktion, men då hon missuppfattat tiden hamnade vi båda två på varsitt löpband. Det är en kul känsla med alla människor på olika typer av konditionsmaskiner.

Jag insåg en sak också, där jag gick. Sedan jag blev gravid har jag gått upp ganska exakt 10 kg. Det ligger väl inom det normala, även om jag tycker att viktökningen under vissa perioder varit lite väl stor. Hursom. Det som också förbryllat mig är att jag inte tycker att jag svällt upp som en ballong så jag undrar lite var kilona satt sig. Och när jag såg mig själv i den stora spegeln såg jag. Det är runt låren. Jag kunde inte se rumpan men troligtvis står den för en stor del av uppgången också.

Efter 30 minuter promenad på löpbandet testade jag en motionscykel i 15 minuter.

Medan M rodde gick jag och kollade på styrketräningsgrejerna. Senare i veckan ska jag åka tillbaks och testa dem också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar