måndag 13 april 2009

Lite för mycket av allt - nästan!

Det har varit en riktigt skön påsk! Även om det blivit lite för mycket av allt - lite för mycket kaffe, lite för mycket godis, lite för mycket fika, lite för mycket motion. Min ambition var att hålla mitt snitt på ca 15000 steg/dag och eftersom det bara blev 10000 i onsdags och torsdags har jag fått dra på extra under påsken. Idag är det bara en dag kvar och för att lyckas krävs 10000 steg till. Det kommer inte att vara något problem, men det börjar kännas i fogarna nu.

Igår t ex gick I och jag en sväng på knappt två timmar. Då ingick 10 minuter rast, visserligen, men ändå. Sedan blev det en tur till ICA och senare en tur till ett ställe med grodor med Storebror. Små promenader ska ju normalt sett inte vara särskilt jobbigt men i vecka 29 börjar det bli lite mer ansträngande. Men men, än håller jag ihop!

Ikväll ska jag till SATS och utforska styrketräningsmöjligheterna!

1 kommentar:

  1. Lite för mycket av allt kan ju vara ganska trevligt också :)
    Trist att fogarna börjar säga ifrån.

    SvaraRadera