måndag 28 september 2009

Knatteloppet

Det går riktigt trögt med min träning. Vi har ett renoveringsprojekt hemma som tar all tid och eftersom jag "tvingar" Maken att spackla och slipa när han är ledig så känner jag inte att jag kan sticka ut och springa så fort jag inte har något för mig. Visst, det är en klen ursäkt för visst skulle jag kunna göra armhävningar när barnen somnat för kvällen men det blir inte heller av. Men, jag ska göra ett ryck fr o m idag....ska jag uppnå mina mål för det närmsta året kan inte lite måleriarbeten stå ivägen!

Hursom, igår sprang Storebror och Maken Knatteloppet på Lidingö. 1700 meter avverkades på 13:30. Han är inte lika snabb som de som kom i mål först (efter typ 9 minuter!) men han sprang hela vägen och han tycker att det är kul!




"Jag vill också springa"


Nöjd och glad som vanligt, 3 månader gammal imorrn!

1 kommentar:

  1. Hur blev det med Makens 15 km:s lopp då. Hoppade han det??
    Hur ser veckan ut i övrigt? För min del kan jag nog bara imorgon och på fredag. Hör av dig!

    SvaraRadera