fredag 3 oktober 2008

Skön cykeltur hem

Jag är inne i en helstressig period. Därför var det otroligt skönt att packa ihop halv 3 och cykla till dagis från jobbet, drygt 17 km. Solen sken, det blåste inte särskilt mycket och det var frisk sval luft. Även om det snurrade en del jobbgrejer i huvudet var det ändå väldigt avstressande.

På söndag morgon ska jag testa milen i spåret hemma. Senast jag sprang var i våras och då gick det på 53 minuter, vilket fortfarande är PB på just den milen. Nu tror jag inte att det kommer att gå lika fort men det ska bli kul ändå att se hur formen är. Är vädret som idag är det bara skönt att komma ut, oavsett hur det går.

Jag måste även ta mig samman och avsluta vecka 5 i armhävningsprogrammet. Får se om jag gör det ikväll eller spar det till imorrn. Innan helgen är över ska det vara gjort iallafall.

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att du trots fullspäckat schema får till din träning! Allt handlar ju om planering och prioritering! Cykelturer tar bra de med!
    Idag känner jag mig som värsta bullmamman, det bakas kanelbullar för fullt, kom at tänka på dig och att du fixar ihop träning, jobb och två små barn. Strongt jobbat Elin!

    Kram

    SvaraRadera