lördag 31 oktober 2009

Lördag 31 oktober - Besök på SATS igen!

Jag betar faktiskt av övningarna i min styrketräningsmatris. Idag gjorde jag de på SATS där jag hade sällskap av kompisen M. Först rodde jag 2000 meter på 8.37(förra gången tog det över 9 minuter). Jag tycker verkligen inte att det är roligt att ro, men det känns nyttigt så då får jag förtränga ledan.

Därefter gick jag utfallsgång med en 10 kg-platta, körde axelpress, en hamstringsövning och plankan på boll samt twist med 10 kg-plattan. Sist avverkade jag 15 minuter på motionscykeln.

Väl hemma tog jag en halvtimmes promenad med Lilla K i vagnen.


Egentligen var jag ute lite längre men det kom en lågtflygande ballong jag var tvungen att titta på en stund!

Det är jätteroligt att vara tillbaks på SATS men jag har ingen direkt plan med min träning. Samtidigt funderar jag på om jag måste ha det. Måste jag ha ett tydligt program med ett visst antal set och repetitioner, eller duger det med att åka dit och göra det jag känner för? Samtidigt har jag ju någon sorts plan. Det ska vara roligt och svettigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar