måndag 12 oktober 2009

Omstart

Den senaste veckan har jag inte tränat alls och tillåtit mig att äta lite mer onyttigt än vanligt men nu är det dags att starta om!

Jag och L har inte diskuterat någon utmaning än (men jag hoppas att du är med på nåt, L!) men jag har en egen t o m den 22/12 (10 veckor):

- 4 kg ner i förhållande till vikten efter förra utmaningen
- Styrketräning av något slag minst 20 minuter minst 3 ggr/vecka (kan vara hemma, kan vara på SATS - bara det blir något)
- Kondition (Promenad/Löpning t ex) minst 4 ggr/vecka

Den 14 november gör jag min första tävling. Det blir 5 km i Töfemman med målet att klara 30 minuter. Jag har sprungit Snömilen 2 gånger förut, vilket är samma bana fast två varv. Eftersom den är hyfsat kuperad satsar jag på halva sträckan denna gången. Det blir kul!

1 kommentar:

  1. Jag är på!
    Vi kan prat om det på en lite jogg elelr promenad ikväll??

    SvaraRadera